Poradenství a služby v oblasti správy internetových domén

sluzby_ikona.png

Nevyznáte se v problematice internetových domén? Obraťte se na nás!

Rádi vám pomůžeme s registrací Internetové domény, zajistíme pro Vás všechny potřebné kroky k získání registrace nové internetové domény. Samozřejmostí je také možnost nastavit (připravit) záznamy pro Váš DNS server , abyste byli na internetu vidět.

Rádi vám pomůžeme se změnou vlastníka Internetové domény. Víte co dělat, pokud jste převzali (odkoupili) internetovou doménu? Tento proces může být někdy velmi složitý a často komplikovaný (ne)dostupností registračních a kontaktních údajů (zvláště u zahraničních domén). Zařídíme pro Vás tyto velmi důležité věci související se změnou vlastnictví internetové domény.

Podívejte se na naše služby.

Poradenství a služby v oblasti komunikace se státní správou

Máte problém při komunikací se státní správou. Zkonzultujte to s námi, elektronizace státní správy na vás nepočká.

Nedaří se vám odeslat přehledy a hlášení finančnímu úřadu či zdravotní pojišťovně?. Podíváme se na to .

Vyžadují od vás zabezpečenou elektronickou komunikaci? Pro elektronickou komunikaci se státní správou slouží datové schránky, elektronická (i bankovní) identita a kvalifikované elektronické certifikáty. Využíváte všech možností, které se vám nabízí pro zjednodušení a zrychlení předávání dat státu? Obraťte se nás .

Víte jak správně postupovat k získání kvalifikovaného elektronického certifikátu (podpisu)? Pomůžeme Vám konzultací či asistencí při jeho vytvoření a správným nastavením vašich systémů (aplikací), aby elektronický certifikát (podpis) správně fungoval. Pomůžeme Vám vytvořit elektronický certifikát (podpis) vč. správného nastavení Vašich systémů a aplikací .

Jako vše ani zřízení elektronického certifikátu není jednorázový proces. Vše je třeba mít včas ošetřeno (spravovat to), to umíme také . Certifikáty mají omezenou platnost, musíte je obnovovat a mít bezpečně uloženou zálohu. Certifikát se vydává na osobu (zaměstnance), proto je nutné mít jistotu, že na správném místě je použit bezpečným způsobem správný certifikát. 

Podívejte se na naše služby.

Služba "První spuštění"

Naši službu "První spuštění" oceníte ve chvíli, kdy si pořizujete novou výpočetní techniku. Máte vlastní IT techniky? Zvládnete sami správné uvedení Vaší nové IT techniky do provozu, všechna nastavení, aktualizace a registrace? Aby vše fungovalo bezvadně, je nutno nové zařízení správně zapojit do Vašeho stávajícího systému (to může vyžadovat zásah i do stávajícího systému).

V závislosti na složitosti (náročnosti) Vaší nové IT techniky a Vašeho současného informačního systému nabízíme 3 úrovně této služby

  • STANDARD (S) pouze nejnutnější nastavení
  • ROZŠÍŘENÉ (R)
  • EXTRA (E) činnosti na míru uživatele

V současnosti službu nabízíme pro mobily a tablety, počítače a notebooky, servery a inteligentní úložiště NAS.

Podívejte se na naše služby.

Instalace zakoupeného software a hardware

Nemáte vlastní IT? Nechte to na nás.

Pomůžeme vám s instalací zakoupeného software, ať už se jedná o počítače/notebooky nebo o servery .

Naše pomoc se vám může hodit i při koupi HW zařízení (periferií, tiskáren, ...) a komponent (paměť, rozšiřující karty). Nainstalujeme a nastavíme do vašeho počítače , serveru systémové ovladače a přidružený software pro vaše tiskárny, skenery, grafické karty...

Podívejte se na naše služby.