Abychom ušetřili Váš čas, připravili jsme pro Vás výčet nejčastěji kladených dotazů a odpovědí na ně.

dotazy_ikona.png

Nákup na IT-Market.cz

Mohu provést objednávku s místem dodání mimo ČR?

Dodání produktů a služeb je možné pouze v ČR.

Jaké jsou hlavní výhody nákupu na It-market.cz?

V e-shopu IT market je obsaženo více než 200 tis. produktů z IT. Celkem je skladem více než 4 mil. ks zboží. Produkty expedujeme ihned po uhrazení zálohové faktury. K dispozici jsou odborní i obchodní poradci e-shopu. Stálé zákazníky odměňujeme věrnostními slevami. Dále je možné čerpat náhradní plnění.

 

Objednávka

Jak zjistím aktuální stav své objednávky?

Stav objednávky zjistíte jednoduše přihlášením na svou registraci pod odkazem "Historie a detaily mých objednávek".

Kdy obdržím zboží?

Zboží expedujeme po uhrazení zálohové faktury. Objednávka zaplacená rychlým online převodem nebo kartou do 16 hod je vyřízena a expedována v následujícím dnu.

 

Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?

Potvrzení o expedici obdržíte e-mailem den dopředu. V potvrzení o expedici je uvedeno číslo balíku, kontakt na přepravní službu a odkaz na online sledování zásilky.

 

Lze si vyzvednout objednávku na adrese e-shopu?

E-shop it-market.cz nedisponuje vlastním skladem, osobní odběr v místě adresy e-shopu není možný.

 

Poptávka

Jak funguje poptávka?

Poptávka je obchodním procesem, kdy si jednoduše vyberete zboží do košíku a poptávku odešlete ke zpracování obchodnímu oddělení. Do 24 hodin Vám naši poradci vytvoří nabídku, kterou můžete změnit v závaznou objednávku. Po uhrazení této objednávky zboží ihned expedujeme.  

 

Produkt

Jak zjistím dostupnost jednotlivých produktů?

U každého výrobku je uvedena dostupnost ve chvíli objednání zboží. U zboží s dostupností „Na objednávku“ je termín doručení orientační. Informace se pravidelně aktualizují každých  24 hodin. Zboží s informací "Dodání na dotaz" je dostupné na základě telefonické dotazu na našem tel. čísle 602 742 647.

 

Služby

Poskytujete i doplňkové služby k IT produktům, zejména montáž či instalaci PC komponentů?

Ano, k produktům je možné objednat i tyto služby.

Faktury a další doklady

Kdy obdržím fakturu?

U každého výrobku je uvedena dostupnost ve chvíli objednání zboží. U zboží s dostupností „Na objednávku“ je termín doručení orientační. Informace se pravidelně aktualizují každých 24 hodin. Zboží s informací "Dodání na dotaz" je dostupné na základě telefonické dotazu na našem tel. čísle 602 742 647.

Nefunkční a chybně dodané zboží

Kam se mám obrátit v případě potřeby záruční opravy?

V případě potřeby záruční opravy se obraťte na podporu e-shopu, a to e-mailem obsahujícím číslo objednávky a popisem závady.

Produkt(y) zašlete na adresu sídla společnosti - Scenario s.r.o., Pohraniční 1435/86, 703 00 Ostrava.

Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?

V případě nekompletní zásilky se obraťte na podporu e-shopu, a to e-mailem obsahujícím číslo objednávky a výpisem produktů, které nebyly dodány.

 

Co mám dělat, pokud mi dorazila poškozená zásilka?

V případě, že dojde k poškození nebo částečné ztrátě zásilky, kdy to není zjevné při převzetí, je nutno oznámit vznik škody nejprve přepravní službě dle jejich podmínek pro reklamaci zásilek. Dále postupujte podle instrukcí přepravce. Protokol o škodě, který dostanete od přepravce, zašlete k nám k dalšímu řešení.

Komu klást technické dotazy?

Pokud máte jakékoliv technické dotazy, rádi Vám je zodpovíme přímo na chatu eshopu it-market.cz nebo na tel. 602 742 647 případně mailem info@it-market.cz.

Standardně si vyhrazujeme maximální lhůtu pro odpověď na přijatý e-mail 4 hodiny v rámci pracovní doby. Pokud Váš email dorazí např. ve středu v 17:00, odpovíme Vám až následující den.