Poradenství a služby v oblasti správy internetových domén

sluzby_ikona.png

Nevyznáte se v problematice internetových domén? Obraťte se na nás!

Rádi vám pomůžeme s registrací Internetové domény zde, zajistíme pro Vás všechny potřebné kroky k získání registrace nové internetové domény. Samozřejmostí je také možnost nastavit (připravit) záznamy pro Váš DNS server zde, abyste byli na internetu vidět.

Rádi vám pomůžeme se změnou vlastníka Internetové domény zde. Víte co dělat, pokud jste převzali (odkoupili) internetovou doménu? Tento proces může být někdy velmi složitý a často komplikovaný (ne)dostupností registračních a kontaktních údajů (zvláště u zahraničních domén). Zařídíme pro Vás tyto velmi důležité věci související se změnou vlastnictví internetové domény.

Poradenství a služby v oblasti komunikace se státní správou

Máte problém při komunikací se státní správou. Zkonzultujte to s námi, elektronizace státní správy na vás nepočká.

Nedaří se vám odeslat přehledy a hlášení finančnímu úřadu či zdravotní pojišťovně?. Podíváme se na to zde.

Vyžadují od vás zabezpečenou elektronickou komunikaci? Pro elektronickou komunikaci se státní správou slouží datové schránky, elektronická (i bankovní) identita a kvalifikované elektronické certifikáty. Využíváte všech možností, které se vám nabízí pro zjednodušení a zrychlení předávání dat státu? Obraťte se nás zde.

Víte jak správně postupovat k získání kvalifikovaného elektronického certifikátu (podpisu)? Pomůžeme Vám zde konzultací či asistencí při jeho vytvoření a správným nastavením vašich systémů (aplikací), aby elektronický certifikát (podpis) správně fungoval. Pomůžeme Vám vytvořit elektronický certifikát (podpis) vč. správného nastavení Vašich systémů a aplikací zde.

Jako vše ani zřízení elektronického certifikátu není jednorázový proces. Vše je třeba mít včas ošetřeno (spravovat to), to umíme také zde. Certifikáty mají omezenou platnost, musíte je obnovovat a mít bezpečně uloženou zálohu. Certifikát se vydává na osobu (zaměstnance), proto je nutné mít jistotu, že na správném místě je použit bezpečným způsobem správný certifikát. 

Služba "První spuštění

Naši službu "První spuštění" zde oceníte ve chvíli, kdy si pořizujete novou výpočetní techniku. Máte vlastní IT techniky? Zvládnete sami správné uvedení Vaší nové IT techniky do provozu, všechna nastavení, aktualizace a registrace? Aby vše fungovalo bezvadně, je nutno nové zařízení správně zapojit do Vašeho stávajícího systému (to může vyžadovat zásah i do stávajícího systému).

V závislosti na složitosti (náročnosti) Vaší nové IT techniky a Vašeho současného informačního systému nabízíme 3 úrovně této služby zde

  • STANDARD (S) pouze nejnutnější nastavení
  • ROZŠÍŘENÉ (R)
  • EXTRA (E) činnosti na míru uživatele

V současnosti službu nabízíme zde pro mobily a tablety, počítače a notebooky, servery a inteligentní úložiště NAS.

Instalace zakoupeného software a hardware

Nemáte vlastní IT? Nechte to na nás.

Pomůžeme vám s instalací zakoupeného software, ať už se jedná o počítače/notebooky zde nebo o servery zde.

Naše pomoc se vám může hodit i při koupi HW zařízení (periferií, tiskáren, ...) a komponent (paměť, rozšiřující karty). Nainstalujeme a nastavíme do vašeho počítače zde, serveru zde systémové ovladače a přidružený software zde pro vaše tiskárny, skenery, grafické karty...